- DE CUANDO EL SOL Y LA LUNA VIVÍAN EN LA TIERRA - MARTHA ESCUDERO
La historia de amor entre la luna y el sol, era idílica, hasta que el sol se dio cuenta de que la luna le engañaba, y fue entonces cuando éste se cansó de ella, y decidió marcharse. Lo que a la Luna no le preocupaba, ya que ella tenía al mar que iba y venía y no le dio importancia.
Hasta que con el paso del tiempo, la Luna se fue dando cuenta de lo mucho que le echaba de menos al Sol, y decidió ir a buscarle. Nunca se encontraron, pero es por eso que el Sol vive durante el día y la Luna vive durante la noche, y muchas veces, se aparta su cabello largo, y nos enseña su cara entera.
La narradora en este cuento utiliza:
- Lenguaje gestual.
- Tono de voz adecuado.
- Lenguaje claro y conciso.
- Pie de micro.
- Escenario.
- CONTE DELS ÀNECS - ALMUDENA FRANCÉS
Ella criava i criava ànecs, i va a arribar un día que no cabíen mes ànecs i va tindre que buscar un altre lloc on viure amb els seus ànecs.
Va trobar un lloc prou bonic, on hi habia ombres, un llac, un riuet... i va ser el lloc ideal i es on va decidir traslladar-se.
Un bon día, va agafar les seues coses i als seus ànecs, i clar, com tenia tants, anava ella davant i els ànecs darrere. En fileta.
Lo que la dona no va pensar, es en quan van arribar al riu, com anaven a passar tots els ànecs?
La dona, va decidir ficar-se en mig del riu, i agafaba un ànec i el passava a l'altre costat, i axí va continuar, i continuar, com que tenia de milers d'ànecs, creuaben i creuaben... i axií va acabar el conte.
La narradora d'aquest conte utilitza:
- Llenguatje gestual.
- Fa que participe el públic repetint frases.
- Utilitza un micro.
- To de veu adecuat a cada escena
Comentarios
Publicar un comentario